No nails, no massage = Nonono.

Idag skulle jag egentligen ha varit och fixat mina naglar, men det blev inte av för jag skulle inte ha råd. Och dessutom hade en kompis bokat tid för massage till mig, men det blev inte heller av. Dom ringde från dagis och ville att jag skulle komma upp med medicinen till Christopher, så det fick bli mitt lilla "fredagsnöje".
Jag vet inte riktigt vad jag ska göra ikväll, vill träffa någon och typ äta tacos, det skulle vara sjukt gott! Och en bra film efteråt, det skulle inte heller sitta helt fel. Hm, jag ska nog ringa Nathalie och fråga vad hon och Zacke ska göra ikväll..
Nej, nu måste jag springa iväg till centrum, ska möta mamma om tio minuter för vi ska gå och sola!

PUSS!

Ett par skrivna ord

Här skriver du det du vill ha sagt:

Hej, vad heter du?
Är du värd att minnas?

Mejl-adress (visas bara för mig):

Har du en blogg eller hemsida?

Och vad vill du ha sagt?:

Trackback
RSS 2.0