Skengravid som faan.

Jag tror att jag är skengravid. På riktigt. Jag mår illa, får "mensvärk", brösten spänner och ömmar, jag är trött hela tiden.. Så, jag är nog pretty skengravid med typ Nathalie. Jag gjorde ett graviditetstest igår (?) och det visade negativt, tacka gudarna för det. Jag vill inte ha fler barn just nu, jag måste fokusera på mig och Christopher, på våran livssituation.
Förresten så blir Ticke nog hemma imorgon igen, han har 38.4 grader varm. Hans normala temp. ligger på runt 36.4-36.6 så han är två grader varmare än han brukar vara.. Stackaren. Men han är pigg och glad iaf, det enda som är ltie jobbigt är andningen. Christopher har blivit så stor och duktig nu så han säger till när han behöver medicin. "Mamma, nu vill jag ha medicin, det är tungt." säger han och så går han och hämtar medicinerna. Pluttson då.

Nu ska jag ta en cigg, sen tänkte jag lägga mig och titta på The Simpsons eller Two and a half men. Me lööööjk it, a lot!

Ett par skrivna ord
Postat av: marre

åååh, hehe. sånt där har jag varit med om också.. illamående, konstiga maträtter man i vanliga fall inte ens tittar åt, irriterad, glad... alla sympton.. jobbigt läge!

2010-02-24 @ 09:21:50
URL: http://maaarre.blogg.se/
Postat av: marre

summer house är en restaurant/krog i alanya.. jag ska jobba där i sommar :)

2010-02-24 @ 15:30:15
URL: http://maaarre.blogg.se/

Här skriver du det du vill ha sagt:

Hej, vad heter du?
Är du värd att minnas?

Mejl-adress (visas bara för mig):

Har du en blogg eller hemsida?

Och vad vill du ha sagt?:

Trackback
RSS 2.0