Summa sumarum:

Helgen har varit fantastiskt bra! I fredags var vi hemma hos Petra och co. för att fira hennes man Antonio som fyllde 45 år i torsdags. Vi (jag, Robert, Sofie, Petra, Daniel, mamma och Claudia) spelade in en låt till honom som Sofie skrivit texten till. Melodin blev Sommartider, och vilken hit låten blev! Sjukt bra. Igår åkte vi hem till Sofie för att fira hennes 19-årsdag. Hon hade gjort varm smörgåstårta och den var sjukt god! Två olika fyllningar hade hon och jag valde tacofyllningen. På kvällen, när det var dags att röra sig hemåt, följde Ticke med hem till Petra och jag följde med Nathalie till Jakan. Vi stod och väntade på tåget i en timme typ innan det väl kom in på stationen i Sundbyberg. Helt sjukt att det faktiskt är år 2010 och SL-trafiken fungerar inte som den ska någonstans. Var tog alla ersättningsbussar vägen?



På kvällen igår gick jag och Nathalie till Pergola en stund och sen besökte vi vår käre Riddar Jakob och fick vatten av allas våran Rambo. Rött vatten med limesmak, såg ut som en rätt trevlig drink. När vi druckit upp vattnet gick vi tillbaka till Pergola och skrattade rätt mycket åt Ante som spelade tillsammans med Mikko. Me lööööjk them.

Jag är sugen på något, trodde jag var sugen på majs men jag har fel. Majsen smakar diskmedel av någon konstig jävla anledning.. Jag kanske trots allt är sugen på tonfisk? Äh, skitsamma. Jag är sugen på någonting helt enkelt. Och nu har jag ont överjävlaallt också.

PUSS!

Ett par skrivna ord

Här skriver du det du vill ha sagt:

Hej, vad heter du?
Är du värd att minnas?

Mejl-adress (visas bara för mig):

Har du en blogg eller hemsida?

Och vad vill du ha sagt?:

Trackback
RSS 2.0