Tisdag morgon...

Ja, som vanligt börjar jag med att säga god morgon! Fast jag är så trött att jag helst skulle ligga kvar i sängen hela dagen, är jag uppe. Christopher väckte mig med en stor puss för en timme sen. När jag klev upp gick jag in till honom i Camillas rum och skulle ge honom en kram. Redan innan kramen blev av kände jag hur otroligt varm han var, så vi är hemma från förskolan idag igen.Vi som hade en liten feber-fri-dag igår, men på kvällen fick han lite feber igen. Jag undrar vad det kan vara?
Nej, nu ska jag fixa frukost, sen måste jag och Ticke springa iväg till soc, har möte där vid halvelva.


En liten Ticke.



PUSS!

Ett par skrivna ord
Postat av: Mia

går ju massa skit nu, var fjärde unge har ju öroninflammation typ ;) det är ju vabruari ;)

2010-02-23 @ 10:56:35
URL: http://miaed.zoomin.se

Här skriver du det du vill ha sagt:

Hej, vad heter du?
Är du värd att minnas?

Mejl-adress (visas bara för mig):

Har du en blogg eller hemsida?

Och vad vill du ha sagt?:

Trackback
RSS 2.0