De två F:en

Idag har jag varit riktigt duktig! Först lämnade jag Christopher på dagis och där mötte jag upp Mia. Vi gick ner till centrum och fikade en snabbis på Sans Rival. Morgonkaffet är det viktigaste kaffet, jaaops! Efter det gick vi till Lindex och jag hängde undan en tröja som jag verkligen vill ha! Den hänger i skyltfönstret på Lindex i Jakobsberg, om någon känner för att glutta på den. Efter centrum gick jag iväg för att hämta mitt lig som jag glömde hos en kompis igår och sen blev jag skjutsad till Vårdcentralen där jag skulle hämta mit sjukskrivningsintyg. Efter VC åkte vi till soc. och lämnade in intyget, sen blev jag hemskjutsad. Hann inte mer än komma innanför porten innan jag kom på att jag skulle till centrum köpa påfyllning till mitt mobila bredband, så jag fick en liten promenad idag också.

Just nu står jag vid spisen och steker pannkakor, det var familjens önskemål idag - så självklart blir det pannkakor till middag. Nu ka jag vispa lte grädde.

PUSS!

Ett par skrivna ord

Här skriver du det du vill ha sagt:

Hej, vad heter du?
Är du värd att minnas?

Mejl-adress (visas bara för mig):

Har du en blogg eller hemsida?

Och vad vill du ha sagt?:

Trackback
RSS 2.0