Snart är det premiär för Riddarparken!

Det finns så mycket jag vill säga nu, så många tankar som fladdrar omkring i huvudet och vill komma ut ur munnen som ord. Jag låter allt vara osagt ett tag till..
Imorgon måste jag nog gå (läs: halta, försöka ta mig) till läkaren. Tidigare idag låg jag i sängen i pappas och Camillas rum och tittade på TV. Så tyckte jag att jag hörde min mobiltelefon ringa, den låg i mitt rum. Jag reste mig från sängen och började springa mot rummet och PANG! så hade jag sparkat till ett ben som hörde till datorbordet. Alla benen till det ligger ute i hallen för att det ska kastas. Nu är mina tre mittentår på höger fot helt svullna, det ilar i hela foten och det dunkar och bultar i två av tårna. Jag kan knappt gå, så ont gör det! Och då är frågan: Hur sjutton ska jag klara av att gå till dagis med Ticke imorgon?


Snart är det vår och då är det premiär för Riddarparken!


Christopher har för övrigt kommit hem nu, helt underbart att få träffa honom igen! Vi har haft lite smågnäll nu på kvällen - han vill inte sova. Men nu tror jag faktiskt att han har somnat, jag har iallafall inte hört ett ord från honom på ungefär 30 minuter (peppar, peppar). Nu ska jag nog fixa mig ett par mackor och lite varm choklad och lägga mig i sängen och njuta av något bra program.

PUSS!

Ett par skrivna ord

Här skriver du det du vill ha sagt:

Hej, vad heter du?
Är du värd att minnas?

Mejl-adress (visas bara för mig):

Har du en blogg eller hemsida?

Och vad vill du ha sagt?:

Trackback
RSS 2.0