Frågor och svar.

  • Ditt namn? Sandra Johanna Kristensen
  • Födelseår? 1987
  • Hur lång är du? 1,56 typ
  • Spelar du på något instrument? Nope, det gör jag inte
  • Dina första tankar när du vaknar? Kaffe, morgoncigg och toalett!
  • Är du hungrig? Nej, har precis vräkt i mig frukost..
  • Vart befinner du dig just nu? I pappa och Camillas rum framför deras dator.
  • Biter du på naglarna? Inte längre :D
  • Vad har du för färg på trosorna? Gråa.
  • Vad är du bra på? Jag är bra på att lyssna.
  • Har du några husdjur? Ibland en hund, ibland ett lejon, ibland en tiger..
  • Är du singel? Ja, tacka gudarna för det!
  • Vad heter din farmor o farfar? Maire och Erkki
  • Vem vet mest om dig? Nathalie.
  • Vad vill du ha just nu? Min hemlighet.
  • Ditt mål i livet? Flytta till egen lägenhet med Ticke-Litus
  • Vad är du rädd för? MYROR! Och att förlora någon/något jag har just nu.
  • Har du någon vän du känt i 10 år? Jaaops, det har jag.
  • Har du körkort? Nej, jag är väl den enda i min bekantskapskrets som inte har det.
  • Vilket/vilka namn tänkte dina föräldrar ge dig? Det var tydligen prat om Alexandra, men det blev Sandra.
  • Pepsi eller Coca cola? Coca cola
  • Sjunger du? Haha, ja! Och då borde folk i omgivningen verkligen hålla för öronen.
  • Vad har du för skostorlek? 38
  • Vill du gifta dig? Inte en gång till..
  • Kommer du överens med dina föräldrar? Jaaops, det gör jag,
  • Din hårfärg o frisyr? Blond med mörkare utväxt och en frisyr som ska sparas till långt.
  • Skorna du hade på dig idag? Jag har inte haft skor på mig idag, men det blir mina stövlar.
  • Görnan eller Liseberg? Grönan.
  • Vad sover du i? Trosor och gina-linne.
  • Kläder du hade på dig idag? Tights och ett vitt gina-linne.
  • Favoritfärg på kläder? Grått.
  • För ungefär hur mkt pengar köper du kläder för varje månad? Inte ett nickel.
  • Tatueringar du har? Jag har inga nu, men vet vad jag ska göra :)
  • Piercingar du har? Naveln och läppen
  • Har du glasögon? Nej, men jag har haft.
  • Hur ser din plånbok ut? Den är brun och STOR.
  • Din perfekta pizza? Kebabpizzan från Andra Sidan.
  • Favoritårstid? Våren med alla känslor som sprudlar upp <3
  • Favoritdjur? Hundbebisar <3
  • Favoritparfym? No idea.
  • Hur mkt pengar har du? Femton kronor ungefär..
  • Hur svarar du i telefonen hemma? Hej, det är Sandra.
  • Hur svarar du i mobilen? "Jaaops" eller "Mm."
  • Vem ringde du senast? Nathalie
  • Sov du ensam i natt? Jaa, det gjorde jag.
  • Vem sov du senast hos? En person.
  • Vad gjorde du kl 08 i morse? Sov ut.
  • Vad gjorde du för 15 min sen? Läste bloggar.
  • Det sista du sa? Jippie, vi har apelsinjuice!
  • Det senaste någon sa till mig? Vi börjar åka från Södertälje nu.
  • Vad har du drukigt idag? Apelsinjuice.
  • Vad va de senaste du åt? En macka.
  • Vad är det för färg på din ytterdörr? Brun.
  • Vad är det för väder hemma hos dig? Hemma har vi inget speciellt väder, men utomhus är det snöigt.
  • Godaste glasssmaken? Vanilj med krossad choklad.
  • Sover du tungt? Nej, det gör jag inte.
  • Drömmer du mardrömmar? Ja, titt som tätt.
  • Vad ser du om du tittar åt höger? TV:n.
  • Vad ska du göra härnäst? Sminka mig.
  • Humör just nu? Nere.
  • Favoritgodis? Choklad!
  • Sommarplaner? No idea.
  • Morgon eller nattmänniska? Nattmänniska..
  • Har du dåligt morgonhumör? Ja, oftast har jag det.
  • Snarkar du? Bara när jag är sjuk.
  • Stjärntecken? Jungfru.
  • Stökigt eller välstädat? Jag vill ha välstädat, men i mitt rum ser det förjävligt ut nu.
  • Vad väntar du dig om 10 år? Ingenting typ. En egen lägenhet..
  • Saknar du någon nu? Ja..
  • Vill du ha barn? Inte nu. Det räcker med Christopher <3
  • Längtar du tills din nästa födelsedag? Nae, det gör jag väl inte.
  • Är du snäll? Ibland.
  • Är du blyg? Jag vet inte?
  • Favoritfärg? Olika beroende på vad jag är på för humör-
  • Har du spytt i någons knä? Öhm, nej?
  • Syskon och ålder? Syster 35, bror 29, bror 21, syster 19, bror 17, syster 16.
  • Tycker folk att du är snygg? Fråga dom istället.
  • Har du bråkat med någon idag? Nej.
  • Vad har du för planer i helgen? Mina planer för helgen var att jobba.
  • Vem får en kram? Någon jag inte träffat på ett tag.
  • Kan du baka bullar? Jaaops.
  • Vad såg du senast på tv? Making Mr. Right
  • Tycker du om din pappa? Jaa.
  • Vem i släkten pratade du senast med? Nathalie.

  • Ett par skrivna ord

    Här skriver du det du vill ha sagt:

    Hej, vad heter du?
    Är du värd att minnas?

    Mejl-adress (visas bara för mig):

    Har du en blogg eller hemsida?

    Och vad vill du ha sagt?:

    Trackback
    RSS 2.0