Jag kind of saknar honom.

Jag kom hem för ungefär 10 minuter sen, promenerade bort till dagis för att lämna Ticke. Alltså, allvarligt.. Dom som sköter plogningen i Järfälla Kommun måste ha missat att det har snöat den här vintern. Det går knappt att ta sig fram med vagnen på gångvägarna längre. Promenaden till dagis tar i vanliga fall 20 minuter från mig, men dom senaste veckorna har det tagit nästan den dubbla tiden! Sicken tur då, att jag ska ner till centrum om en stund igen för att träffa Mia.. Kommer ju ta en evighet det också, även fast jag inte har vagnen med mig.

I onsdags åkte jag och Christopher till Bro för att vi skulle spela in en låt hemma hos Robert. Vi blev kvar i Bro över natten och igår spelade vi in hela dagen igen. Det tar verkligen på krafterna att spela in, jag blir så satans nervös, så jag vågar inte göra någonting om någon annan lyssnar. När Robert hör är det lugnt, han skrattar inte om man sjunger falskt, haha.

Nej, nu måste jag börja röra mig mot Nathalie i väntan på att Mia ska komma ner till centrum med älskade OlivFis. Jag kind of saknar honom ganska mycket ibland. Men jag återkommer senare under dagen med hur allting har tett sig, hur Antonios födelsedagsfirande har gått and so on.

PUSS!

Ett par skrivna ord

Här skriver du det du vill ha sagt:

Hej, vad heter du?
Är du värd att minnas?

Mejl-adress (visas bara för mig):

Har du en blogg eller hemsida?

Och vad vill du ha sagt?:

Trackback
RSS 2.0