I-landsproblem #1

Ett sista inlägg innan det är dags för mig att lägga mig i sängen och titta på Scrubs, det hinner jag allt med! Jag har precis tagit ett varmt bad. Som vanligt när jag ska bada så fryser jag så det låter som tänderna ska hackas sönder, så jag vrider upp värmen på vattnet en aaaaning bara och öser på för fullt. När badkaret är fyllt så ligger jag där och svettas för att vattnet är så varmt - så jag tömmer ut en aaaaning bara och fyller på med lite svalare vatten igen. Jaha, så ligger jag där och vattnet blir bara kallar... Och kallare. Hur sjutton ska man göra för att få en perfekt temperatur på badvattnet? Man kanske skulle göra som så att man fyller på vatten som är riktigt varmt och sen låter man det stå ett tag innan man själv lägger sig för att plaska omkring.. Fast jag skulle tröttna, jag har för lite tålamod för en sån simpel grej. Äh, jag får helt enkelt börja duscha istället. Här kan ni snacka i-landsproblem.

F
örresten så har jag träffat Nathalie idag! Vi har knappt setts någonting den här veckan, vilket är väldigt ovanligt. Vi umgås i princip varje dag och pratar i telefon flera gånger om dagen - men dom senaste dagarna har det varit rätt tyst från oss båda.

(Inlägget publicerades uppenbarligen inte i tid, så jag publicerar det nu.)

Ett par skrivna ord
Postat av: Carina

Man skulle ha ett badkar som kan värma upp vattnet själv så det kan hålla en viss temperatur hela tiden! Med tanke på alla konstiga grejer som finns så borde det ju faktiskt finnas ett sånt. o.O -ut på googlejakt-

2010-02-20 @ 15:10:32

Här skriver du det du vill ha sagt:

Hej, vad heter du?
Är du värd att minnas?

Mejl-adress (visas bara för mig):

Har du en blogg eller hemsida?

Och vad vill du ha sagt?:

Trackback
RSS 2.0