Förlåt för att jag bråkar.

Gosh, vilken jävla dag det har varit! Christopher har varit på sitt allra värsta humör, egentligen har han nog inte menat något illa med allt han har gjort - men det blir för mycket till slut. Han har varit en riktig pain in the --- hela dagen, skrikit, tjatat, gnatat, tjatat ännu mer..  Och så åkte vi hem till min faster och hälsade på framåt eftermiddagen och där höll han på att peta ut ögonen på stackars Zacke hela tiden och då sa Nathalie ifrån. Egentligen skulle vi åka och äta pizza efter att vi varit hos faster P, men jag bestämde att vi skulle hem istället. När vi kom hem så blev han helt underbar, ni vet som bara barn kan bli.. "Var är Natha och Zacke och Denise?" frågade han. Jag svarade att dom åkte för att äta pizza och frågade om han visste varför vi inte följde med. "Jag bråkade bara med dig, mamma, så vi är hemma nu" svarade han. "Förlåt mamma för att jag bara bråkar!".

Ett par skrivna ord

Här skriver du det du vill ha sagt:

Hej, vad heter du?
Är du värd att minnas?

Mejl-adress (visas bara för mig):

Har du en blogg eller hemsida?

Och vad vill du ha sagt?:

Trackback
RSS 2.0