Bloggen ska återupplivas!

Det känns lite som att det kanske är dags att jag börjar blogga igen. Sen i tisdags förra veckan har jag jobbat - varje dag. Det är nog dags att ta ledigt snart känner jag, söndag blir lagom. Trivs jättebra på jobbet! Jag ska arbeta med människor, något annat funkar uppenbarligen inte.
Ticke åkte till sin pappa i torsdags och kom hem i lördags. Ptja, så mycket mer har faktiskt inte hänt. Det har ju varit tokfint väder dom senaste dagarna, och jag njuter av varje sekund! Imorgon åker jag till Petra en snabbis för att hämta "nya" vagnen till Ticke. Thanks heaven for my sis!



N
ej, nu ska jag kolla till broccoligratängen, snart dags att äta och sen springa iväg till jobbet en snabbis. Gosh, jag verkligen älskar mina arbetstider!

Ett par skrivna ord

Här skriver du det du vill ha sagt:

Hej, vad heter du?
Är du värd att minnas?

Mejl-adress (visas bara för mig):

Har du en blogg eller hemsida?

Och vad vill du ha sagt?:

Trackback
RSS 2.0