Grillkväll.


Vi var ett gäng som drog och grillade vid Ängsjö igår.

Igår kom Ticke hem igen. Jag och Dennis fick låna Pjääääärs bil från Ängsjö till Jakan för att kunna hämta honom och sen fortsätta grillningen tillsammans. Hittade en lekplats till Ticke också, både borta vid stranden och vid grillplatsen där vi var.

Jag får skriva mer senare, nu ska jag röja upp lite här hemma innan det är dags att röra sig mot centrum och banken.. Jag har väl berättat att jag fick en utbetalningsavi till min gamla adress i Södertälje (där jag och Tobbe bodde tillsammans)? Jaja, det var välbehövda pengar iallafall!

PUSS!

Ett par skrivna ord

Här skriver du det du vill ha sagt:

Hej, vad heter du?
Är du värd att minnas?

Mejl-adress (visas bara för mig):

Har du en blogg eller hemsida?

Och vad vill du ha sagt?:

Trackback
RSS 2.0