Inga dumheter.

God morgon! Jag har varit uppe sen sju och sitter just nu och dricker en kopp kaffe. Första passet på jobbet är avklarat och snart ska jag till nagelstudion och fixa till naglarna. Pekfingernageln på höger hand måste fixas snarast. Den gick av häromdagen när jag var på jobbet, skitont gjorde det!

Hm, jag undrar om jag ska väcka Dennis?

Ticke åker till sin pappa idag och jag börjar redan få lite smått.. Panik över det? Lite såndär härlig ångest över att Ticke inte sover hemma med mig, att han inte väcker mig imorgon bitti. Kind of. Men äh, jag tar tillvara på det här dygnet, jag har t.o.m. tagit ledigt imorgon så att jag kan följa med Dennis in till Karlsson's ikväll. Me like.

Ett par skrivna ord

Här skriver du det du vill ha sagt:

Hej, vad heter du?
Är du värd att minnas?

Mejl-adress (visas bara för mig):

Har du en blogg eller hemsida?

Och vad vill du ha sagt?:

Trackback
RSS 2.0