Jag har jobb, men inte fan är jag munter för det.

Jag har varit på arbetsintervju. Rätt roligt ändå. Hon som intervjuade mig visade sig vara en gammal klasskompis mamma. Ja, jag fick jobbet. Jag har varit sjukskriven i tre veckor, men fr.o.m. imorgon är jag inte det längre och då passar det sig ju alldeles utmärkt att jag börjar jobba redan då, eller hur?

Nu ska jag ut på balkongen och förgifta min omgivning en stund, det låter väl helt superb? Eller om jag kanske ska försöka muntra upp mig själv med lite egentid? Hah, hade jag tänkt leta efter den i arslet eller?


Snygga Sandra i farten igen.

Ett par skrivna ord

Här skriver du det du vill ha sagt:

Hej, vad heter du?
Är du värd att minnas?

Mejl-adress (visas bara för mig):

Har du en blogg eller hemsida?

Och vad vill du ha sagt?:

Trackback
RSS 2.0