Mycket snack, liten verkstad.

Vad tomt det har blivit på inlägg i min blogg. Jag har väl antagligen ingenting spännande att berätta - det är ju inte direkt så att det är något nytt som händer mig på dagarna..
Jag har varit och jobbat idag, älskar det här jobbet! Var nere på kontoret en sväng också och skrev ett provisoriskt schema för juni månad och 1-4 juli. Berättade det för dom jag jobbar hos och dom blev väl inte så jätteglada. Dom vill helst ha mig där för nu har dom vant sig vid mig och dessutom tycker dom att det är roligt att jag kommer dit. Men ja, jag måste få en ledig dag någon gång ibland, har t.o.m. sett till att jag är ledig lördag-söndag två av fyra helger nu.

Idag har jag förresten gjort någonting helt nytt, något jag ALDRIG gjort förut! Jag har köpt ett gymkort på SATS. Tänkte sticka till gymmet imorgon efter halv nio men innan tolv eller efter halv ett men innan tre. På fredag har jag en tid inbokad med en kille där som ska visa mig hur maskinerna och så fungerar. Me like. Jag ska försöka bli fit for fight, orkar inte ha en slapp MILF-kropp längre. Rumpan, låren, magen och gäddhänget på armarna ska bort. Så imorgon bitti ska jag väga mig på morgonen innan frukosten och fortsätta väga mig var tredje dag. Pallar inte se min vikt varje dag, haha.



Oh, GOSH vad jag längtar jävlatokmycket efter flytten! Den fjärde juli kommer jag bo i en lägenhet. Bara jag och Christopher. Me and my son. Lovely. Det här känns nästan som i början av graviditeten med Ticke.. Det kändes inte riktigt verkligt förrns jag hade varit på ultraljudet i vecka 18, och det här kommer nog inte kännas verkligt förrns jag har skrivit kontrakt med K. Ibland älskar jag att ha vänner som ska flytta till andra städer och vill hyra ut sin lägenhet till mig! Ännu mer lovely.
På lördag ska jag, Dennis och Ticke antingen åka till Södertälje och träffa Carro och hennes familj, eller upp till Dennis familjs landställe. Känns lite dumt om vi åker till landet eftersom jag pratade med Carro i lördags om att eventuellt komma till dom.. Södertälje känns nog lite mer lockande å andra sidan.
Nu ska jag sätta mig på balkongen en stund och lösa lite korsord i någon gammal tidning.


Ett par skrivna ord
Postat av: Carro

de är ingen fara om ni åker till sommarstället. de är lungt. lovar. <3 puss o kram

2010-06-01 @ 08:42:27
URL: http://metrobloggen.se/mizzycarro

Här skriver du det du vill ha sagt:

Hej, vad heter du?
Är du värd att minnas?

Mejl-adress (visas bara för mig):

Har du en blogg eller hemsida?

Och vad vill du ha sagt?:

Trackback
RSS 2.0