Nu är grabben hemma igen! <3

Nu är Ticke hemma igen, och min rygg mår väldigt bra. Det är bara magen som har börjat krångla nu, samma som för ett par år sen känns det som. Men whatever. Ticke är hemma från dagis idag, han fick välja själv. "Jag vill stanna hemma med dig och var med dig, mamma" sa han. Sötnos! Jag och Ticke kommer spendera en stor del av dagen i Riddarparken. Jag gillar att dom har öppnat cafét nu, det är tråkigt att vara där utan att kunna dricka kaffe och äta glass.
Nu ska jag och Ticke leka med brandbilarna, pingvinen och racerbilen Rory.

Ja, bloggen kommer vakna till liv igen.

Ett par skrivna ord

Här skriver du det du vill ha sagt:

Hej, vad heter du?
Är du värd att minnas?

Mejl-adress (visas bara för mig):

Har du en blogg eller hemsida?

Och vad vill du ha sagt?:

Trackback
RSS 2.0