Slag i magen och arbetsintervju

Det känns som att någon vill driva mig till vanvett. Eller typ som att jag får slag efter slag i magen. Och så är det nog, att jag får ett slag i magen då och då.
För tillfället sitter Christopher och tittar på Mamma Mu, det var hans önskemål idag eftersom jag absolut inte klarar av att sitta ute om det inte finns någon toalett i närheten. I guess that jag typ har lite urinvägsinfektion eller liknande. Och talfel. Och fel påförmågan att höra vad andra säger. Och dessutom vet jag inte riktigt vad jag tänker nu.
Vi var på BUP idag. Psykologen där tycker att jag måste få vila. Kunna stänga av telefonen och hjärnan en stund och typ.. Vila? Vad är det? Jag vilar väl när Ticke sover och när jag sover.

Imorgon ska Nathalie och Zacke på ultraljud. Jag är fortfarande chockad över att det ligger ett litet pyre i hennes mage. En liten Bus-I-Magen. En liten 50%-Natha-50%-Zacke. Helt jävla LOVELY!

O
ch till råga på allt ringde någon från ett företag inom äldreomsorgen nyss, jag ska på arbetsintervju om en halvtimme! Wish me luck..

Ett par skrivna ord

Här skriver du det du vill ha sagt:

Hej, vad heter du?
Är du värd att minnas?

Mejl-adress (visas bara för mig):

Har du en blogg eller hemsida?

Och vad vill du ha sagt?:

Trackback
RSS 2.0