Södertälje tur och retur.

God morgon! Igår var jag och Ticke hemma hos Sofie och grillade, pratade och hade trevligt. Synd att jag inte var kvar hela tiden när Petra och hennes familj var där bara.. Jag har hunnit med ett pass på jobbet redan, Ticke har ätit frukost och jag ska snart göra i ordning en kopp kaffe och sätta mig på balkongen. Igår efter grillningen ville jag inte åka hem på en gång, så vi drog till Södertälje en vända t&r. Träffade Carro och Nille och deras son Cleo, som f.ö. är en kopia av Melissa (fast pojkversion såklart).
Nu ska jag och Tick städa undan alla leksaker, det ser ut som ett riktigt bombnedslag här.

PUSS!

Ett par skrivna ord

Här skriver du det du vill ha sagt:

Hej, vad heter du?
Är du värd att minnas?

Mejl-adress (visas bara för mig):

Har du en blogg eller hemsida?

Och vad vill du ha sagt?:

Trackback
RSS 2.0