TACK mamma, jag blir SÅ glad!

Jag lovade Christopher igår att han skulle få ett paket av mig. Han älskar att öppna paket och jag anser inte att det behöver vara julafton eller ödelsedag för att det ska vara paketöppnande. Så jag traskade ner till centrum idag och köpte en liten Rorri (han blev överlycklig!) och ett nytt sandleksaksset. Rorri var bäst. Jag tycker det är roligt att ge Christopher paket för han blir så himla glad när han fårr öppna dom! Han blir nästintill hysterisk för att han blir så glad: "MAMMA"! Nu är jag jätteglad, TACK mamma, jag är SÅ glad nu!". Han uppskattar verkligen att få nya saker. Kläder däremot är inte lika roligt...


Ticke plockade en maskros till mig idag.


Ett par skrivna ord

Här skriver du det du vill ha sagt:

Hej, vad heter du?
Är du värd att minnas?

Mejl-adress (visas bara för mig):

Har du en blogg eller hemsida?

Och vad vill du ha sagt?:

Trackback
RSS 2.0