Träning igår!

Igår var jag med Sofie och tränade. Det var skönt som fan! Vi började med löpbandet, gick på det ett tag och sen sprang vi lite. När vi skulle kliva ner från det så kändes det som att man flög fram! Asskön känsla. På måndag ska jag dit och fixa gymkort, 250:- kostar inträdesavgiften och sen är det 550:- i månaden som dras på autogiro. Jag tror dock inte att jag pressade mig själv tillräckligt hårt, för jag har ingen träningsvärk eller så..

Nu ska jag ut på balkongen och röka, ska skicka sms till Sofie också. Hon frågade mig för en stund sen om jag kunde leka med Dylan mellan 15-17, det kan jag nog göra.

Dags att ge Ticke lite frukost nu, kanske?

Ett par skrivna ord

Här skriver du det du vill ha sagt:

Hej, vad heter du?
Är du värd att minnas?

Mejl-adress (visas bara för mig):

Har du en blogg eller hemsida?

Och vad vill du ha sagt?:

Trackback
RSS 2.0