Utedag a'la carte!

Jag och Ticke ha rvarit i Riddarparken hela dagen. Dennis kom och gjorde oss sällskap, sen kom Sofie och Jack-Dylan och sen kom Mia, Oliver och Aurora. Mötte Agge och Hugo också, så jag och Ticke slog följe hem till henne och hämtade valparna och Hugo och gick till Riddarparken igen. Ticke lekte jättefint med en pojke som är några månader äldre än honom. Det var riktigt roligt att se!

Nu ska jag plocka lite bland mina grejer. Vi hämtade hit min byrå förra veckan, men den fick inte stå i vardagsrummet tydligen, så nu ligger alla kläder på golvet bredvid soffan igen.

PUSS!

Ett par skrivna ord

Här skriver du det du vill ha sagt:

Hej, vad heter du?
Är du värd att minnas?

Mejl-adress (visas bara för mig):

Har du en blogg eller hemsida?

Och vad vill du ha sagt?:

Trackback
RSS 2.0