En nyttig dag?

Ja, godmorgon eller något. Självklart, eftersom det är helg, vaknade jag med en ilande huvudvärk imorse. Jag ska ta två alvedon om en liten stund för att se om den möjligtvis vill pysa iväg, men jag skulle inte tro det. Jag ska fixa lite frukost till mig och Christopher, kaffe till mig och något annat till grabben.
Planerna idag var egentligen att åka till Skansen, men sällskapet som skulle följt med blev sjuka, så vi stannar också hemma. Pappa och Camilla kommer hit i eftermiddag och äter middag med oss, Jonathan kanske följer med också.
Nej, nu måste jag göra någon nytta.


Fotograf: Nathalie Agnekil
Rålambshovsparken


Ett par skrivna ord
Postat av: Melissa - Vincents Mamma

aha okej då hänger jag me :)

nästa fråga ;) hur får man christopher till ticke?

2010-09-04 @ 10:00:47
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/
Postat av: Melissa - Vincents Mamma

naw va sött :)



tack så mycket <3

2010-09-04 @ 10:48:44
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/

Här skriver du det du vill ha sagt:

Hej, vad heter du?
Är du värd att minnas?

Mejl-adress (visas bara för mig):

Har du en blogg eller hemsida?

Och vad vill du ha sagt?:

Trackback
RSS 2.0