Jag är berörd av boken.

Hm, mycket till bloggpaus, va? Jag har börjat läsa Twilight-böckerna. Eller ja, den första iallafall, Om jag kunde drömma. Jag blir ledsen när jag läser den boken, och jag tappar andan när jag läser i ord vilken kärlek dom har till varandra. Jag får gåshud när jag har levt mig in i boken och nästan känner beröringen från Edwards kalla fingrar mot kinden. Jag blir berörd av boken. Jag vill inte läsa för mycket, bara på väg till och från jobbet - men det går inte! Jag läser när jag lagar mat, när jag ligger i badet, när jag sitter och kissar.. Jag vill inte att boken tar slut, för då vet jag att jag måste börja med nästa - och även den kommer ta slut. Jag hade en fundering på att enbart läsa ett kapitel åt gången, men hah! Trodde ni på den? Nej, inte jag heller.. Men jag måste säga att boken är mycket bättre än filmen. Och på tal om böcker - och för att släppa samtalsämnet Twilight - så fick jag hem en kartong FULL med böcker som har stått hos Tickes pappa i ett par år.. Mm, me like! Men innan jag ställer upp dom på hyllor så måste jag damma av dom. Helst varje sida, men det skulle ta för lång tid, haha.

Och nu ser jag att klockan börjar närma sig kvart i elva, vilket nästan ger mig panik, för det innebär att jag inte har så många timmars sömn framför mig.. Nu ska jag borsta tänderna och sen lrypa ner i sängen bredvid Dennis.

Förhoppningsvis somnar jag relativt fort, annars får jag ta gjutjärnspannan och slå mig själv i huvudet med.


Fotograf: Nathalie Agnekil
Sommar, Rålambshovsparken

Ett par skrivna ord
Postat av: Fotograf Nathalie Agnekil

Hej! Ville bara säga att det känns jätteroligt att du gillar bilderna och det är kul att se att du vill använda dom! Toppenkul :) Kram

2010-09-28 @ 20:37:35
URL: http://softecho.blogg.se/

Här skriver du det du vill ha sagt:

Hej, vad heter du?
Är du värd att minnas?

Mejl-adress (visas bara för mig):

Har du en blogg eller hemsida?

Och vad vill du ha sagt?:

Trackback
RSS 2.0