Någonting litet, kanske.

Jag borde egentligen fixa mig i ordning. Ni vet, klä på mig anständiga kläder, inte bara glida omkring i mjukisbyxor och linne. Men ptja, vet inte om jag orkar. Jag kommer ändå bli så illa tvungen att klä på mig, för vi ska åka iväg om en och en halv timme och hämta ett släp..

Min hosta är oövervinnerlig. Jag hostar så mycket att jag får träningsvärk = jag behöver inte träna magen! Nej, men skämt å sido; jag måste ha en hostmedicin. Jag tror att vi kanske ska åka iväg och hämta ut den och min andra astmamedicin nu. Vad annars, liksom?



Ikväll kommer min prins hem igen efter att ha varit hos sin pappa sen i lördags. Jag längtar så fruktansvärt mycket efter honom!
Och ja, imorgon kommer Sofie och hämtar den röda soffan. Det gillar vi skarpt!

Nu ska jag sparka på Dennis och säga att vi ska ta en promenad till centrum.


Ett par skrivna ord

Här skriver du det du vill ha sagt:

Hej, vad heter du?
Är du värd att minnas?

Mejl-adress (visas bara för mig):

Har du en blogg eller hemsida?

Och vad vill du ha sagt?:

Trackback
RSS 2.0