Rubriken ska vara på topp!

När man enbart har jobb, hem och barn att tänka på så blir det inte så mycket bloggande har jag märkt. Kefft, men ja. Vi ska strax äta mat, korv och makaroner blir det idag. Yay, kreativiteten sprudlar här, det känner ni va? Det går riktigt dåligt på mitt jobb nu för alla - inte bara för mig. Jag får skitbra kontakter och så, men det blir alltid fel. Jämt och ständigt.

Fotograf: Nathalie Agnekil
En liten bild på världens vackraste, Rålambshovsparken.



Ikväll ska jag hem till min lillebror Robert och spela in den där jävla låten, är trött på hur segt det har gått för honom och jag önskar nästan att den bara kunde ploppa fram, bara sådär. Men ja, önsketänkande ni vet.
Imorgon åker vi till Märsta och lämnar Ticke hos sin kontaktfamilj, sen är det raka vägen till Bålsta och hämta DJ-utrustningen som Dennis ska köra på och sen sticker vi iväg till Linköping. Det kommer bli en riktigt stressig dag imorgon och på lördag, vet inte ens hur jag ska orka hålla mig vaken på lördag.. Men det löser sig väl som allt annat brukar göra.

Nu ska vi äta.


Ett par skrivna ord
Postat av: Lina

var med och tävla på min blogg ;)

2010-09-11 @ 14:16:18
URL: http://varjedagfin.devote.se

Här skriver du det du vill ha sagt:

Hej, vad heter du?
Är du värd att minnas?

Mejl-adress (visas bara för mig):

Har du en blogg eller hemsida?

Och vad vill du ha sagt?:

Trackback
RSS 2.0