Tur i oturen..

Jag vet inte om jag är bara är dum eller om jag är både dum och korkad.. Imorgon ska jag åka och skriva anställningsavtal och så inför nya jobbet som jag börjar den fjärde oktober. VD:n från företaget där jag börjar ringde mig idag och sa att jag skulle komma in mellan 10.00-10.30 imorgon och fråga efter. Va? Efter vem? Jag tänker och tänker, undrar och funderar och kliar geniknölarna.. Vem sjutton var det jag skulle fråga efter?! Han nämnde namnet inte mindre än tre gånger, tror jag, och ÄNDÅ glömmer jag bort! Jag som aldrig någonsin tillåter mig att glömma såna här viktiga detaljer.. Men ja, tur i oturen; Jag har ett namn på en annan person som jag kan fråga efter.. Pjuh! Nu kan jag andas ut lite.
Jag ska fixa en kopp te nu, och sen sätta mig och avjnuta det.. I lugn och ro.

Fyra år.



Ett par skrivna ord

Här skriver du det du vill ha sagt:

Hej, vad heter du?
Är du värd att minnas?

Mejl-adress (visas bara för mig):

Har du en blogg eller hemsida?

Och vad vill du ha sagt?:

Trackback
RSS 2.0