Me like.

Idag känner jag mig riktigt duktig! Jag lyckades få iväg 5 st. pling på jobbet, så nästa vecka ligger jag 2000:- plus i kassan, naaaajs! Dock tappade jag motivationen framåt eftermiddagen någon gång när jag insåg att vi inte alls skulle få gå hem så himla mycket tidigare, blev bara 30 minuter. Varje gång någon hade plingat och ordenr gått igenom drogs 10 minuter av från klockan fyra. Så, ja, ni som kan räkna ser ju själva att det bara var 3 ordrar som gicks igenom fram tills vi slutade. Bajs på den. Jag dröjde mig kvar på jobbet i typ en kvart för att det var kö till toaletten, sen var jag tvungen att rusa iväg till H&M för att hinna köpa en jacka till Ticke innan jag var tvungen att springa bort mot tåget i Karlberg.

Min grabb har förresten blivit stor och stark, på typ två sekunder? Han åker inte vagn längre. Både jag och Dennis har sagt att den är trasig, för Christopher behöver inte åka i den där satans vagnen längre, och det är ända sättet att få honom att inte vilja sitta i vagnen. Han föddes med två fullt funktionella ben av en anledning - och den anledningen var då inte att han skulle sitta i vagn i hundra år. Det är iallafall vad jag anser.


Fotograf: Nathalie Agnekil


Ett par skrivna ord
Postat av: Mia

Gullunge!



Vi sa bara som det var till Oliv, "du är för stor för vagn nu".. Och peppar peppar, han köpte det

2010-09-04 @ 08:13:56
URL: http://miaed.zoomin.se/blogg

Här skriver du det du vill ha sagt:

Hej, vad heter du?
Är du värd att minnas?

Mejl-adress (visas bara för mig):

Har du en blogg eller hemsida?

Och vad vill du ha sagt?:

Trackback
RSS 2.0