Lite fint sådär.

När jag och Christopher satt på tåget imorse berättade han att han vet vilka bokstäver som finns i orden "mot Bålsta". Han bokstaverade varje bokstav väldigt tydligt och var jätteglad och stolt över att kunna dom. Han hade tydligen dragit fram en alfabetsbok igår på dagis och suttit och bläddrat igenom den för att se vilka bokstäver som fanns i orden. En av pedagogerna hade hjälpt honom, och ja.. Nu kan han dom. Nästa gång vill han lära sig "mot Västerhaninge" har han sagt, kul! Jag var också i 4-årsåldern när jag började intressera mig för bokstäver och jag gick och bokstaverade alla barns namn på hyllorna på dagis. Snart kommer han säkert kunna läsa också, lite grann iallafall :)

Ett par skrivna ord
Postat av: lovisa

allt bra?:)

just nu har jag 3 kanontävlingar på bloggen!

1 - vinn valfri bikini/monokini från www.brandsinfashion.com.

2 - vinn valfri vara ur fashionbox.se's sortiment.

3 - vinn ett par valfria strumpbyxor från www.snyggastrumpbyxor.se

2011-04-19 @ 15:45:29
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Här skriver du det du vill ha sagt:

Hej, vad heter du?
Är du värd att minnas?

Mejl-adress (visas bara för mig):

Har du en blogg eller hemsida?

Och vad vill du ha sagt?:

Trackback
RSS 2.0