3 intervjuer denna vecka.

Jag har sökt jobb som en dåre idag, och har nu tre arbetsintrrvjuer inbokade denna vecka. Två är imorgon och en på onsdag. Jag hoppas nog mest på förskolan som jag ska till, dock blir det ju bara timvikariat då.. Men det överlever jag!

Imorgon ska Robert hämta Ticke från förskolan, jag borde vara hemma igen till fem tror jag och då är klockan lagom mycket, så då blir det lite middagslagning. Visserligen har jag en väldigt snäll bror, så jag tror nog att han fixat någon middag som är klar tills jag kommer hem.

Nu ska jag sova, klockan är snart tolv! Tiden går fort när man har roligt, och det har jag haft. Spelat lite BlackJack, och ja.. Det var rätt kul.

Ett par skrivna ord

Här skriver du det du vill ha sagt:

Hej, vad heter du?
Är du värd att minnas?

Mejl-adress (visas bara för mig):

Har du en blogg eller hemsida?

Och vad vill du ha sagt?:

Trackback
RSS 2.0