♥ Dag 11 – Mina syskon.

Jag har sex syskon. Egentligen har jag inte så mycket att skriva om någon av dom, förutom att jag älskar alla. Mer eller mindre. Jag skriver om dom i storleksordning, äldst till yngst.

Petra - Den bästa storasyster man kan ha. Gjorde ett bra val i livet och köpte hus i Motala. Hund- och hästägare, gift, 2-barnsmor. Jag pratar med henne om det mesta, dock kan vi inte ses så ofta som förut längre.. Saknar henne och hennes familj enormt mycket!
Daniel - Min storebror som fick äran att bli morbror åt Ticke på sin födelsedag. Bor två gårdar ifrån mig och Ticke, men lik förbannat ses vi typ.. Aldrig?
Robban - Lillebror, vad säger man om honom? Musikalisk, rak och ärlig. Lillebror är en av dom artigaste grabbar jag någonsin träffat!
Sofie - Lillasyster med en jävligt vass tunga. Ibland kan min kära syster vara lite för ärlig och tål man inte det är hon ingen man ska umgås med. Jag gillar dock ärligheten hos henne.
Jonathan - Min yngsta lillebror. Vi har dålig kontakt, jag vet aldrig vad jag ska säga när jag ringer honom. Snäll, rolig och energisk.
Amanda - Yngst i syskonskaran. Vet inte riktigt vad jag ska säga om henne? Saknar henne fruktansvärt mycket, synd att vi har så dålig kontakt bara..

På riktigt, jag vet inte vad jag ska skriva om mina syskon. Jag önskar att kontakten mellan mig och några av dom var bättre, att vi kunde ses oftare.. Eller åtminstone prata i telefon. Men ja, nu är situationen dom den är.

Ett par skrivna ord

Här skriver du det du vill ha sagt:

Hej, vad heter du?
Är du värd att minnas?

Mejl-adress (visas bara för mig):

Har du en blogg eller hemsida?

Och vad vill du ha sagt?:

Trackback
RSS 2.0