♥ Dag 13 – Den här veckan.

I måndags var jag och Christopher hemma hela dagen. Framåt eftermiddagen fick han en liten släng av magsjukan. Han kräktes ner hela vardagsrumsgolvet, stackaren. Men han mådde bättre redan efter några timmar.
Igår var vi hemma fram till 17-tiden. Vi tog bussen till Kungsängen och tog tåget därifrån till Jakobsberg och sen gick vi hela vägen upp till Söderhöjden. D's lillasyster fyllde nämligen år igår, så vi åkte dit för att fika lite.
Idag är Christopher på dagis igen, efter en ledighet på, vad jag tror, FYRA VECKOR. Gosh, hur jag orkat?! Om en liten stund ska jag ner till centrum och skriva in mig på Arbetsförmedlingen.. Igen. Och det var ju kul..
Imorgon är det dagisdags för Ticke igen, 9-15 går han. Vi har inga planer för resten av morgondagen, förutom stäääädning! Och det var ju också roligt..
På fredag ska jag jobba mellan 18-23.30 i Globen. Christopher går på dagis på dagen, tror jag iallafall, och när jag jobbar ska Robban vara barnvakt.
På lördag ska vi åka till Jakobsberg eftersom D's lillebror fyller år och vi ska fika lite grann.
På söndag blir det nog lugnt.

Ett par skrivna ord

Här skriver du det du vill ha sagt:

Hej, vad heter du?
Är du värd att minnas?

Mejl-adress (visas bara för mig):

Har du en blogg eller hemsida?

Och vad vill du ha sagt?:

Trackback
RSS 2.0