Ett litet tidsfördriv

Tio första:

första bästa kompis: Linda.h
första bil: Jag har ingen egen bil.
första kärlek: -
första husdjur: Ronja, en blandishund. Världens mysigaste!
första semester: Frankrike
första jobb: På en förskola i Stockholm, kommer dock inte ihåg vad den heter..
första köpta skiva: Carola, haha.
första riktiga kärlek: E.
första piercing: Navelpiercing.
första konser: Backstreet Boys

Nio sista:

sista alkoholdrycken: Cider
sista bilfärd: I söndags, jag och Ticke fick skjuts till tåget.
sista filmen du såg: A Serious Man
sista ringda telefonsamtal: Daniel
sista bubbelbadet: För ett par veckor sen.
sista spelade cd: Någon skiva som spelas på repeat i bilen typ..
sista kyss: <3
sista gången du grät: Natten till idag.
sista måltiden: Dagens lunch; päron, keso och en hård smörgås med ost, tomat och örtsalt.

Åtta har du nånsin:

dejtat en av dina bästa kompisar: Njae..
blivit arresterad: Haha, njaa..
blivit kär vid första ögonkastet: Ja, typ.
varit på tv: En gång, när jag gick i lågstadiet. Det var någon som kom och filmade vid Aspnässkolan och då visades några elever i bild.
fått ditt hjärta krossat: Ja, fast jag har lagat det igen.
sagt att du älskar någon utan att mena det: ..
haft ett one night stand: Ja.
busringt till nån: Haha, jaa!

Sju saker du har på dig:

1. Linne
2. Tjocktröja
3. BH
4. Trosor
5. Treggings
6. Strumpor
7. Smink..?

Sex saker du gjort idag:
1. Vaknat
2. Ätit frukost
3. Ätit lunch
4. Lämnat Ticke på förskolan
5. Varit på arbetsintervju
6. Fått jobbet

Fem favoritsaker (ingen speciell ordning):
1. Min iPhoooooone!
2. Mina böcker
3. Min ögonbrynspenna
4. Min alldeles egna kaffemugg
5. Min kaffebryggare

Tre val:
Svart eller vit: Vit
Sommar eller vinter: Sommar
Choklad eller chips: Choklad!

Två saker att göra innan du dör:
1. Flytta till hus
2. Sluta bita på naglarna. Föralltid.

En sak du ångrar:

Jag ångrar att jag inte lyssnade på vad alla vuxna sa till mig när jag började högstadiet och blev skoltrött. Hade jag bara lyssnat på dom, så hade jag vetat att jag skulle ångra mig nu om jag inte pluggade på.. Och ja, nu ångrar jag mig.

Ett par skrivna ord
Postat av: Jenny

snor denna jag ;)

2011-01-27 @ 15:46:50
URL: http://caspadia.blogg.se/

Här skriver du det du vill ha sagt:

Hej, vad heter du?
Är du värd att minnas?

Mejl-adress (visas bara för mig):

Har du en blogg eller hemsida?

Och vad vill du ha sagt?:

Trackback
RSS 2.0