Förskola? Jag?

Nu på morgonen har jag ägnat lite tid till att ringa runt till olika stället som jag skulle kunna tänka mig att jobba på. Av 7 olika ställen var det ett som svarade och jag ska dit på onsdag och prata lite med chefen. Det är en förskola som ligger här i Bro, inte alltför långt borta från där jag bor. Just nu håller jag på att ringa till polisen, för jag måste begära ett utdrag ur belastningsregistret. Sitter i telefonkö, och har gjort det i 7 minuter. Det går oerhört segt, och NU BRÖTS SAMTALET! Skit också.. Jaja, det är bara ringa upp igen och låta glad när dom väl svarar.

Ett par skrivna ord

Här skriver du det du vill ha sagt:

Hej, vad heter du?
Är du värd att minnas?

Mejl-adress (visas bara för mig):

Har du en blogg eller hemsida?

Och vad vill du ha sagt?:

Trackback
RSS 2.0