Frukostdags!

Ticke fick välja vad han ville ha till frukost idag och han valde en tallrik havregrynsgröt och ett litet glas o'boy. Det sistnämnda köpte jag igår för första gången på vääääldigt länge. Jag tycker det är onödigt att köpa hem sånt som bara triggar igång barn, vilket den där sötsliskiga drycken lätt gör. Men Ticke ville så gärna ha, och jag föll för hans viftande med ögonfransarna och hans pussar och kramar. Jag är svag för honom. Själv dricker jag ett stort glas kaffe och äter en smörgås med mosat ägg och kaviar.

Idag ska jag och Christopher bege oss till bromma och hämta en gammal laptop som grabbens pappa köpte till oss i julklapp. Den har inget os så han kommer hit imorgon och fixar det, och samtidigt passar han på att träffa prinsen. Christopher har en bra pappa.

Efter Bromma ska vi nog hem och bara vara med varandra. Jag måste gå igenom kartonger som står i förrådet eftersom jag har slarvat bort tvättstugenycklarna, och jag lär ju behöva dom inom en snar framtid eftersom jag inte har någon tvättmaskin längre..

Ett par skrivna ord

Här skriver du det du vill ha sagt:

Hej, vad heter du?
Är du värd att minnas?

Mejl-adress (visas bara för mig):

Har du en blogg eller hemsida?

Och vad vill du ha sagt?:

Trackback
RSS 2.0