Lida för min dumhet.

Jag var nog uppe lite för länge i natt.. Jag och Robban satt uppe till två och skrev en låt, så nu har vi skrivit två på bara ett par dagar. Bra jobbat! Dock får jag lida för min dumhet nu, för jag är trött som sjutton. Lite kaffe på det, så vaknar nog hjärnan till liv igen..

Jag och Ticke ska äta frukost strax och sen ska jag fixa i ordning i mitt sovrum och se till att hörnskåpet kommer in dit, så att jag även kan få lite ordning i vardagsrummet. Och alla kläder som ligger och väntar på att få komma in i garderob och byrå, dom ska jag också ta hand om.

Det är svårt att låtsas att man inte ser någonting, inte hör någonting, inte känner någonting. Det är svårt att låtsas att man inte bryr sig alls, när det ända man vill är att skrika ut allt man ser, hör, känner.. Det är svårt att låtsas hela tiden

Ett par skrivna ord

Här skriver du det du vill ha sagt:

Hej, vad heter du?
Är du värd att minnas?

Mejl-adress (visas bara för mig):

Har du en blogg eller hemsida?

Och vad vill du ha sagt?:

Trackback
RSS 2.0