Min kära granne.

Jag kommer snart slå in dörren hos min äckliga idiotgranne! Jag dammsög upp lite kaksmulor från soffan när klockan var kvart i sju och den där äckliga jävla människan bankade. Och bankade. Sen bankade han lite mer. Jag blev väl lite arg, lite smått irriterad först, men sen blev jag bara förbannad. Vansinnig. Jag kände ilskan koka upp inom mig, så jag gick ner och knackade på. "Förbannade jävla snorungar!" skrek han då. Vilken jävla idiot alltså. Jag hoppas att han är senildement eller något sådant, för han kan ju inte vara frisk i huvudet. Och om han är senildement eller liknande, då kan t.o.m. jag ha överseende med att han bankar i mitt golv, att han gapar och skriker och för ett jävla oväsen.

Tack kära granne. Tack för att du ska flytta snart!

Ett par skrivna ord

Här skriver du det du vill ha sagt:

Hej, vad heter du?
Är du värd att minnas?

Mejl-adress (visas bara för mig):

Har du en blogg eller hemsida?

Och vad vill du ha sagt?:

Trackback
RSS 2.0