Myspysfaktor.

Jag är trött. Fruktansvärt trött. Skulle varit barnvakt åt två stora barn idag egentligen, men det behövdes inte, så nu är jag barnvakt åt litet barn istället. Hans föräldrar behövde verkligen det och eftersom jag är snäll, så ställer jag upp.

Den sista tiden har varit jobbig för mig på flera olika sätt. Jag har tänkt för mycket på att inte tänka alls och det har resulterat i hjärnspöken, som fortfarande bor kvar i mitt huvud. Jag har inte vågat känna efter hur jag vill ha det med mitt liv, och när jag väl börjar våga känna efter - ja, då blir det kattpiss av alltihop istället. Men som jag skrev igår så känns det lite bättre. Hela min inställning till det runtomkrin mig är bättre än vad den var tidigare, jag känner mig lite gladare. Eller bara bättre.

Ikväll ska jag och en vän kolla på film, dippa gurka och morötter och dricka Coca Cola Zero. Myspysfaktorn steg plötsligt ett par snäpp.
Nu måste jag börja skära ochblanda i ordning allting, uppdaterar någon annan gång.


Ett par skrivna ord

Här skriver du det du vill ha sagt:

Hej, vad heter du?
Är du värd att minnas?

Mejl-adress (visas bara för mig):

Har du en blogg eller hemsida?

Och vad vill du ha sagt?:

Trackback
RSS 2.0