Ny vecka, nya grepp.

Och uppdateringen går bra? Njae, inte riktigt va? Hah, det blir väl lätt så när man har så mycket annat att tänka på.. Ny vecka har ju iallafall börjat, för typ två dagar sen, och allting är bra. Inskolningen på nya förskolan påbörjades igår och jag var rak mot dom från början och sa att jag och Christopher går på BUP. Dom skulle hålla uppsikt över honom och försöka göra det lite lättare för honom i förskolan, för redan igår märkte dom att han har jättesvårt med koncentrationen. Han påbörjar gärna ett projekt, men avslutar det ogärna, han blir "stirrig" när det är för mycket liv runt omkring honom (även när det bara är ett barn). Och en av pedagogerna har dessutom erfarenhet av barn med ADHD/DAMP osv. och hon sa att Christopher är precis som ett av ADHD-barnen hon har haft hand om. Jag trivs iallafall på nya förskolan och det verkar Christopher också göra. Han går på en "storbarnsavdelning" (3-5 år) och det är.. Bra!

Nu ska jag äta lite popcorn och godis och dricka läsk, och passa på att ta en mysstund i soffan med tända ljus på vardagsrumsbordet och så.. Jag gillart!

Ett par skrivna ord

Här skriver du det du vill ha sagt:

Hej, vad heter du?
Är du värd att minnas?

Mejl-adress (visas bara för mig):

Har du en blogg eller hemsida?

Och vad vill du ha sagt?:

Trackback
RSS 2.0