Personlighetsklyvning à la carte!

Det är äckligt, alltså den jag har blivit. Jag och Sofie måste ha switchat personligheter någonstans på vägen. Hon är sån som jag vill vara nu, jag är sån som hon har varit. Jag vill inte vara det, men.. Det är rätt svårt att undvika. Jag kanske inte har något att vara rädd för. Jag är rädd. Livrädd. För som jag tidigare skrivit; Jag kommer förlora. Stort. Och allt. Eller ingenting, men allting ändå.

Jagkaninte. Jagvillinte. Jag. Får. Inte.

Ett par skrivna ord
Postat av: Sofie

Jaa, vad hände egentligen. Mitt råd till dig är lyssna på ditt hjärta, inte på din omgivning!

KÄRLEK!

2011-01-07 @ 23:57:37
URL: http://dylansmamma.blogg.se/

Här skriver du det du vill ha sagt:

Hej, vad heter du?
Är du värd att minnas?

Mejl-adress (visas bara för mig):

Har du en blogg eller hemsida?

Och vad vill du ha sagt?:

Trackback
RSS 2.0