Spottande man.

Jag tror att jag kanske reagerar lite väl starkt ibland, på vissa saker. Det var två män på tåget, den ena luktade lite alkohol och den andra blev irriterad över det, så han började gapa och skrika på den stackars mannen som luktade. Jag överreagerar ibland, vid ytterst få tillfällen, men när jag väl gör det så är det på allvar. Det känns som hela kroppen kokar av ilska, och jag ser rött. Men ja, den där andra mannen spottade iallafall den alkoholluktande mannen i ansiktet och folk stod bara och såg på. Fy fan, alltså! Äcklad, det är vad jag blir! Jag var på väg att resa mig upp, inte för att jag vet vad jag hade kunnat göra isåfall - antagligen ingenting egentligen - men ändå. Spottmannen klev av tåget och den luktande mannen satte sig ner. Stackars honom, bara gör att man dricker ska man väl inte bli spottad på? Jag var iallafall bröa på att börja fälla ett par tårar eller tre, men jag lyckades hejda mig. Nu är alla glada och nöjda igen.

Ett par skrivna ord

Här skriver du det du vill ha sagt:

Hej, vad heter du?
Är du värd att minnas?

Mejl-adress (visas bara för mig):

Har du en blogg eller hemsida?

Och vad vill du ha sagt?:

Trackback
RSS 2.0