Städningsdags.

Jag och Robert har städat i köket idag. Drog ut spisen för att göra rent bakom och under och det var rätt så.. Vidrigt. När vi bodde i förra lägenheten drog jag ut spisen en gång i veckan och gjorde rent ordentligt. Likaså under frysen och kylen, där ska jag också göra rent idag. Lite senare i eftermiddag ska jag ta och städa i ordning i vardagsrummet, jag måste få någon slags organisation här inne, men vi får väl se hur det blir med den saken.. Det är svårt. Riktigt svårt att få det som jag vill ha det!
Imorse var jag förresten nere på områdeskontoret och skulle välja tapeter. Jag hittade inte en enda tapet som jag skulle trivas med.. Eller jo, en SVART tapet, men den skulle vara snygg som fondvägg om jag har en ljusare tapet i resten av rummet. Jag ska prata med bovärden om det nästa vecka, för då har dom fått in nya tapetkatalogerna också. Spännande!

Ommöblering AB?

Ett par skrivna ord

Här skriver du det du vill ha sagt:

Hej, vad heter du?
Är du värd att minnas?

Mejl-adress (visas bara för mig):

Har du en blogg eller hemsida?

Och vad vill du ha sagt?:

Trackback
RSS 2.0