Stockholm - Göteborg, tur och retur.

Jag och Christopher sa hejdå till varandra för en liten stund sen. Han ska vara med sin pappa i 2 veckor nu.. Gissa vem som kommer sakna honom otroligt mycket! Precis, jag. Det känns konstigt att han ska vara i Göteborg så länge, vad ska jag göra under dom här två veckorna? Det finns så otroligt mycket jag skulle vilja göra, men jag har aldrig haft tid.. Och nu när jag har tid så vet jag inte vad jag vill göra. Jag kommer nog på någonting så småningom.

Nu sitter jag på tåget som ska ta mig tillbaka till Stockholm igen. Jag kommer vara framme om ca. 3 timmar och 10 minuter. Tur att jag har min iPhone med mig så att jag har något att göra under den långa resan!

Ett par skrivna ord

Här skriver du det du vill ha sagt:

Hej, vad heter du?
Är du värd att minnas?

Mejl-adress (visas bara för mig):

Har du en blogg eller hemsida?

Och vad vill du ha sagt?:

Trackback
RSS 2.0