Uppe innan tuppen.

Ticke kom in och väckte mig imorse, som han gör varje morgon. Jag var supertrött och kunde inte riktigt förstå att klockan var så mycket att det var dags att kliva upp. det kändes som att jag bara hade sovit i 4-5 timmar. Men upp gick jag, och när jag sneglade på klockan på telefonen så blev jag lite ledsen, för klockan var bara 05.10! Vi har varit uppe sen dess, och nu känner jag mig någorlunda pigg. Två stora glas kaffe gjorde susen för mig! Jag ska börja fixa mig i ordning snart för om en timme och en kvart ska vi klä på oss för att gå till dagis. Christopher verkar trivas där än så länge och idag är första dagen för honom att vara själv där. Jag har berättat det för honom och han verkar ta det med ro, för mamma kommer ju tillbaka sen!

Ett par skrivna ord
Postat av: ♥ Jenny ♥

Hej Sandra! Roligt att jag hittade din blogg!

2011-01-21 @ 09:21:17
URL: http://caspadia.blogg.se/
Postat av: Anette... mogen mamma till sju barn :-)

Hmmm... vilka namn???

2011-01-21 @ 21:14:51
URL: http://anazon.blogg.se/

Här skriver du det du vill ha sagt:

Hej, vad heter du?
Är du värd att minnas?

Mejl-adress (visas bara för mig):

Har du en blogg eller hemsida?

Och vad vill du ha sagt?:

Trackback
RSS 2.0